Tiistai. Eilen jäikin kirjoittamatta. Oli vain taas niin paljon kaikkea ettei ehtinyt ja sitten kun olisi ollut hetki aikaa, niin en muistanut. Nytkin vain pikaiseen sillä olen menossa tänään vanhempieni luo ja samalla tulee vaihdettua jo talvirenkaat alle.
Eilen satoi sitten ensimmäisen kerran räntää. Alkoi joskus kahden aikaan satamaan aika sakeastikin, mutta maa oli kuitenkin sen verran lämmin ja räntä niin märkää, että suli saman tien kun otti maahan. Jotain parisen tuntia satoi, sitten taukosi joksikin aikaa kunnes taas kuuden maissa tuli lisää räntää. Sitä tuli jonnekin puoli kahdeksaan asti illalla ja taas taukosi vähän reilun tunnin ajaksi ja jatkui taas. Mutta mitään ei ole siis maassa, kaikki on sulaneet heti mitä tulikin.
Nyt aamulla oli pakkasta, joten mieskin kävi laittamassa autoon lämmityksen. Niin vain ollaan taas siinä vaiheessa vuotta kun alkaa tuokin kausi. Oli niin mukava mennä vain autoon istumaan ja lähteä liikkeelle. No, tuskin nyt vielä kokonaisuudessaan niin kylmäksi jää että joka kerta pitäisi laittaa lämmitystä, mutta ei siihen kauaa enää mene.
Ossilla oli eilen vauhti päällä. Leikin ja pidin treenejä päivällä sen kanssa ja sitten oli taas tyytyväinen. Sitten mies leikki ja treenasi sen kanssa illalla lisää. On kyllä niin kiva katsoa kun tekee joitain liikkeitä niin upeasti kuin vain voi. Ei varmaan paljoa upeammin voisi näitä joitakin tehdäkään... Tosin on häiriötön tila toistaiseksi, joten pitää pikku hiljaa siirtyä tuonne ulos, jossa on vähän enempi häiriötä.
Mutta pidemmittä puheitta nyt pitää lopetella. Kotona olen taas joskus illalla sitten ja tietää sitä että kun Ossi on yksin päivän ja pääasiassa vaan nukkuu, niin on erittäin virkeä sitten illalla. Joten osa illasta menee takuuvarmasti leikkiessä ja treenejä pitäessä.


Kommentit