Kiireinen päivä takana. Kun on oma firma, niin riittää sitten kirjanpitohommiakin ja niitä tein tänään. Ja kun ei voi käyttää kannettavaa tietokonetta, niin piti ensin siitä siirtää tiedostot usb-tikulle ja siitä tähän toiselle koneelle. Vaikka olinkin poltellut levylle backuppia, niin jostain syystä ei suostunut aukeamaan tällä koneella ja piti tehdä sitten noin.

Sitten eilisestä rantareissusta. Pariin kertaan Ossi meinas mennä uimaan, mutta arkaili sitten kuitenkin ja meni kahlailuksi. Sen verran syvään kuitenkin meni että kun vähän ravisteli, niin oli koko koira märkä ihan kuin olisi uinutkin. Ihanan lämmin ilta oli, +23, eikä olisi millään viitsinyt lähteä pois sieltä. Ossikin nautti olostaan lutratessaan ja selvästi tykkää puhallella nenän kautta noita kuplia veteen. Hassu koira. Nauru

1246643602_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1246643644_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nämä kuvat ovat suunnilleen parin viikon takaa. Ei vain ole ehtinyt käsitellä niitä aiemmin, joten tulee pikku hiljaa tipoittain näin jälkikäteen.